E ticaret siteleri yavaş yavaş ömrünü tamamlarken, Sosyal Medya platformları e ticaret formatını platformlarına entegre etmenin yollarını arıyor.Türkiye nüfusunun %63’ü sosyal medya kullanıcısıve toplam sosyal medya kullanıcılarının sayısı ise 52 milyon.Türkiye büyük bir pazar, ve tüketicilerin kullanıcı deneyimleri teknolojiyle beraber gelişmeye devam ediyor.Artık tüketiciler markalar konusunda daha bilinçli, hangi markanın kendileri için daha uygun olduğuna öncekideneyimlerinden yola çıkarak karar verebiliyorlar.

 

Trendleri belirleyen Instagram büyük bir atak yapmak üzere!

 

Sosyal Medya Platformu üzerinden çeşitli markaların ürünlerine ulaşılması mümkün ticari bir arayüz üzerine çalışıyorlar.Kaldı ki büyük şehirlerde yaşayan tüketicilerin mağaza, mağaza gezip ürün aramaya ne vakitleri var ne de enerjileri.En büyük etken planlanamayan nüfusun amaçsızca alışveriş merkezlerinde oluşturduğu insan yığınları da olabilir, İnsanlar artık yoruyor!

Mutfak alışverişleri bile tüketicilerin kapısına geliyor. Somut alışveriş anlayışı gün geçtikçe önemini kaybediyor.

 

Modernize edilmiş e-ticaret sistemiyle, Instagram güvencesiyle kim alışveriş yapmak istemez ki?

Falanca ünlünün paylaştığı fotoğraftaki ayakkabıyı bir tıkla satın almak, tüm popülizmin en büyük gayesi haline dönüşebilir.